Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมรกต ธิยะสืบen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:11Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:11Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ม171คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522327en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21313-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectโรงพยาบาลลานนาen_US
dc.subjectโรงพยาบาล -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อส่วนประสมการตลาด บริการของแผนกผู้ป่วยนอกทั่วไป โรงพยาบาลลานนา จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix of general outpatient department at Lanna Hospital, Chiang Mai Province / มรกต ธิยะสืบen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955mt_tpg.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_abs.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_con.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_ch1.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_ch2.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_ch3.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_ch4.pdf13.36 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_ch5.pdf5.72 MBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_bib.pdf422.34 kBAdobe PDFView/Open
mba30955mt_app.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.