Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุวนิตย์ ทิศสกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:51Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:51Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 380.1 ย475ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1301847en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21049-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- เชียงรายen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการผับและภัตตาคาร ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย / ยุวนิตย์ ทิศสกุลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0545yt_tpg.pdf75.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_abs.pdf151.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_con.pdf207.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_ch1.pdf99.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_ch2.pdf288.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_ch3.pdf90.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_ch4.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_ch5.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_bib.pdf47.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0545yt_app.pdf259.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.