Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐิติรัตน์ เลิศสุขศักดาen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:29Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:29Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว 613.2 ฐ343ทen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300368en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21000-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectอาหารen_US
dc.subjectบริโภคกรรมen_US
dc.subjectร้านค้าปลีกen_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภคต่อกลุ่มผลิตภัณฑ์อาหาร ที่เป็นตรายี่ห้อเฉพาะของร้านค้าปลีก ในเขตกรุงเทพมหานคร / ฐิติรัตน์ เลิศสุขศักดาen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0445dl_tpg.pdf68.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_abs.pdf114.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_con.pdf132.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_ch1.pdf133.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_ch2.pdf315.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_ch3.pdf112.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_ch4.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_ch5.pdf401.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_bib.pdf54.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0445dl_app.pdf170.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.