Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:28Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:28Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ณ113กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300358en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20998-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบริโภคกรรมen_US
dc.subjectอินเตอร์เน็ตen_US
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบความคิดเห็นของผู้บริโภคต่อปัจจัยด้านการตลาดที่มีต่อการค้าปลีกทางอินเตอร์เน็ตและการค้าปลีกแบบมีร้านค้า / ณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0445nt_tpg.pdf61.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_abs.pdf161.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_con.pdf207.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch1.pdf189.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch2.pdf828.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch3.pdf113.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch4.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch5.pdf659.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_bib.pdf85.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_app.pdf215.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.