Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20998
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:52:28Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:52:28Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ณ113ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300358 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20998 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บริโภคกรรม | en_US |
dc.subject | อินเตอร์เน็ต | en_US |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบความคิดเห็นของผู้บริโภคต่อปัจจัยด้านการตลาดที่มีต่อการค้าปลีกทางอินเตอร์เน็ตและการค้าปลีกแบบมีร้านค้า / ณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0445nt_tpg.pdf | 61.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_abs.pdf | 161.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_con.pdf | 207.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_ch1.pdf | 189.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_ch2.pdf | 828.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_ch3.pdf | 113.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_ch4.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_ch5.pdf | 659.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_bib.pdf | 85.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0445nt_app.pdf | 215.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.