Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุรพงษ์ เจริญชัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:50:35Z-
dc.date.available2014-09-18T06:50:35Z-
dc.date.issued2542en_US
dc.identifier.govdocว 658.84 ส476ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1242782en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20765-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2542en_US
dc.subjectการขายโดยตรง -- ไทยen_US
dc.subjectการตลาดขายตรงen_US
dc.subjectอาหารเสริมen_US
dc.titleปัญหาของการจัดการขายผลิตภัณฑ์อาหารเสริมสุขภาพที่ใช้ระบบการขายโดยตรงในประเทศไทย / สุรพงษ์ เจริญชัยen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0342sc_tpg.pdf76.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_abs.pdf121.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_con.pdf105.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_ch1.pdf153.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_ch2.pdf411.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_ch3.pdf451.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_ch4.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_ch5.pdf524.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_bib.pdf73.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0342sc_app.pdf886.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.