Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20673
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิโรจน์ จารุเกศนันท์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:50:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:50:15Z | - |
dc.date.issued | 2539 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 771.5324 จ387ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1184213 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20673 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539 | en_US |
dc.subject | ฟิล์มถ่ายภาพ -- การตลาด | en_US |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบกลยุทธ์การตลาดของผลิตภัณฑ์ฟิล์มสีในประเทศไทย : กรณีศึกษาฟิล์มสีฟูจิและโกดัก / จิโรจน์ จารุเกศนันท์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0239jj_abs.pdf | 127.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.