Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/17646
Title: | การศึกษาตรรกศาสตร์เชิงอนุมานและการประยุกต์ เพื่อการสอนคณิตศาสตร์ในชั้นมัธยมศึกษา = Study on deductive logig and its applications for mathematics teaching in the secondary chool / จิราวัลย์ หมื่นประเสริฐ |
Authors: | จิราวัลย์ หมื่นประเสริฐ |
Authors: | จิราวัลย์ หมื่นประเสริฐ |
Keywords: | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ตรรกวิทยา -- คณิตศาสตร์ |
Issue Date: | 2524 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2524 |
Gov't Doc #: | ว 511.3 จ372ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1127547 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/17646 |
Appears in Collections: | SCIENCE: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tmath1024jm_tpg.pdf | 181.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_abs.pdf | 194.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tmath1024jm_con.pdf | 187.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch1.pdf | 198.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch2.pdf | 611.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch3.pdf | 910.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch4.pdf | 642.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch5.pdf | 472.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch6.pdf | 934.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch7.pdf | 379.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch8.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch9.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_ch10.pdf | 201.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_bib.pdf | 187.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tmath1024jm_app.pdf | 151.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.