Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/16496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เยาวลักษณ์ อินต๊ะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:31:12Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:31:12Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 153.42 ย517ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1417492 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/16496 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | en_US |
dc.subject | กฎหมาย -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การประเมินผลโครงการจัดการสอนวิชากฎหมายน่ารู้โดยใช้เทคนิคผังความคิด โรงเรียนดาราวิทยาลัย จังหวัดเชียงใหม่ = The Evaluation of the mind maps teaching technique project in law subject of Dara Academy Chiang Mai Province / เยาวลักษณ์ อินต๊ะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | POL: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mpa1050yi_tpg.pdf | 522.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_abs.pdf | 501.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mpa1050yi_con.pdf | 498.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_ch1.pdf | 545.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_ch2.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_ch3.pdf | 486.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_ch4.pdf | 697.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_ch5.pdf | 564.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_bib.pdf | 503.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa1050yi_app.pdf | 539.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.