Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15215
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สลริน เหมาะประสิทธิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:18:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:18:29Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 371.422 ส177ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495588 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15215 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การให้คำปรึกษาแบบกลุ่ม | en_US |
dc.subject | นักเรียนการให้คำปรึกษา | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา | en_US |
dc.title | ผลของการปรึกษาแบบกลุ่มตามแนวจิตวิทยาเชิงพุทธต่อพฤติกรรมความรับผิดชอบทางด้านการเรียนของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนต้น = Effects of group counseling based on buddhist psychology on studying responsibilities os secondary school students / สลริน เหมาะประสิทธิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cpsy0550sm_tpg.pdf | 475.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_abs.pdf | 470.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
cpsy0550sm_con.pdf | 464.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_ch1.pdf | 584.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_ch2.pdf | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_ch3.pdf | 538.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_ch4.pdf | 614.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_ch5.pdf | 974.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_bib.pdf | 613.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0550sm_app.pdf | 768.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.