Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15017
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นวรัตน์ รังษิยาภา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:16:46Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:16:46Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 152.4 น177ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1415023 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15017 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- อารมณ์ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- พฤติกรรม | en_US |
dc.subject | การควบคุมตนเอง | en_US |
dc.title | ผลของโปรแกรมการฝึกตามแนวการพิจารณาเหตุผล อารมณ์ และพฤติกรรม ต่อความเข้มแข็งในการมองโลกและการควบคุมตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Effects of rational emotive behavior training program on the sense of coherence and self-control of Mathayom 3 Students / นวรัตน์ รังษิยาภา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cpsy0250nr_tpg.pdf | 475.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_abs.pdf | 459.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
cpsy0250nr_con.pdf | 447.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_ch1.pdf | 538.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_ch2.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_ch3.pdf | 524.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_ch4.pdf | 493.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_ch5.pdf | 687.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_bib.pdf | 498.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0250nr_app.pdf | 973.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.