Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14979
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อินทิราภรณ์ กัญจา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:16:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:16:29Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 155.2 อ354ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401404 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14979 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ความเชื่อมั่นในตนเอง | en_US |
dc.subject | เด็กด้อยโอกาส | en_US |
dc.subject | โรงเรียนมัธยมศึกษา | en_US |
dc.title | ผลของโปรแกรมการฝึกตามแนวเกสตัลท์ต่อความเชื่ออำนาจภายในตน และความเข้มแข็งในการมองของเด็กภาวะยากลำบากในโรงเรียนมัธยมศึกษาแห่งหนึ่ง = The Effects of gestalt training program on the internal locus of control and the sense of coherence of children in difficult circumstances at a secondary school / อินทิราภรณ์ กัญจา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cpsy0949ik_tpg.pdf | 405.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_abs.pdf | 206.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
cpsy0949ik_con.pdf | 186 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_ch1.pdf | 144.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_ch2.pdf | 320.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_ch3.pdf | 145.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_ch4.pdf | 125.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_ch5.pdf | 172.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_bib.pdf | 131.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0949ik_app.pdf | 176.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.