Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14949
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เจริญพร เพ็ชรกิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:16:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:16:16Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 915.93 จ573ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369128 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14949 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | พนักงานบริการส่วนหน้า -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อการบริการของพนักงานบริการส่วนหน้า : ศึกษากรณี KU Home = Customers'satisfaction with services rendered by front desk staff: a case study of KU Home / เจริญพร เพ็ชรกิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tim0548cp_tpg.pdf | 355.94 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_abs.pdf | 246.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tim0548cp_con.pdf | 308.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_ch1.pdf | 211.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_ch2.pdf | 398.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_ch3.pdf | 188.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_ch4.pdf | 371.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_ch5.pdf | 230.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_bib.pdf | 210.97 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0548cp_app.pdf | 272.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.