Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:13Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:13Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 915.9362 ศ183ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369122en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14944-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectโรงแรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectบริการลูกค้า -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเชียงใหม่. อำเภอเมือง -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยวen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจ เลือกใช้บริการโรงแรมของผู้ใช้บริการชาวไทยในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Influences of the service marketing mix on the selection of Thai customers using hotels service in Mueang District, Chiang Mai Province / ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.