Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14943
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัญรินทร์ ขจรเวคิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:16:12Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:16:12Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 915.9362 อ113ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369121 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14943 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว -- การตลาด | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | กลยุทธ์การตลาดของธุรกิจนำเที่วในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษานักท่องเที่ยวชาวไทยที่เดินทางท่องเที่ยวภายในประเทศ = Tourism business marketing strategies in Chiang Mai Province: a case study of Thai tourists traveling within the country / อัญรินทร์ ขจรเวคิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tim0948ak_tpg.pdf | 373.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_abs.pdf | 235.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tim0948ak_con.pdf | 227.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_ch1.pdf | 244.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_ch2.pdf | 249.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_ch3.pdf | 159.97 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_ch4.pdf | 434.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_ch5.pdf | 217.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_bib.pdf | 160.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0948ak_app.pdf | 193.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.