Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัญรินทร์ ขจรเวคินen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:12Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:12Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 915.9362 อ113กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369121en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14943-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมท่องเที่ยว -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมท่องเที่ยว -- การตลาดen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่en_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดของธุรกิจนำเที่วในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษานักท่องเที่ยวชาวไทยที่เดินทางท่องเที่ยวภายในประเทศ = Tourism business marketing strategies in Chiang Mai Province: a case study of Thai tourists traveling within the country / อัญรินทร์ ขจรเวคินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.