Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริญญา กิตติวุฒิกรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:31Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:31Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 659.152 ศ373กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495138en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13423-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectโฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.titleการวิเคราะห์การรับรู้ของผู้บริโภคที่มีต่อภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์ = Analysis of consumer perception on television commercial / ศิริญญา กิตติวุฒิกรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.