Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorตันติกร ศิริอางค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:36:50Z-
dc.date.available2014-09-17T09:36:50Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.3 ต115กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434421en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13352-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการวิเคราะห์en_US
dc.subjectการประเมินพฤติกรรมen_US
dc.subjectผู้นำทางการศึกษาen_US
dc.subjectอิทธิพล (จิตวิทยา)en_US
dc.titleการวิเคราะห์และนำเสนอคุณลักษณะของผู้นำทางความคิดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อคอมพิวเตอร์โน้ตบุ๊กของนักศึกษา มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Analysis and presentation of characteristics of opinion leaders influencing notebook-computer buying decision among Chiang Mai University students / ตันติกร ศิริอางค์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.