Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดลพร ศรีฟ้าen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:36:40Z-
dc.date.available2014-09-17T09:36:40Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 700 ด176กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423703en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13337-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectบริษัทโตเติล แอ็คเซ็ส คอมมูนิเคชั่นen_US
dc.subjectการออกแบบสื่อen_US
dc.subjectสื่อen_US
dc.titleการวิเคราะห์แนวคิดและการออกแบบสื่อกิจกรรมเพื่อการประชาสัมพันธ์ของบริษัท โทเทิ่ล แอ็คแซ็ส คอมมูนิเคชั่น จำกัด (มหาชน) = Analysis of concept and media design for public relation of Total Access Communication Public Company Limited (Public) / ดลพร ศรีฟ้าen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.