Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธรณ์ธันย์ ติยะศรีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:32:59Z-
dc.date.available2014-09-17T09:32:59Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.812 ธ174กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1480164en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13175-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectโรงพยาบาลสารภีen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectบริการลูกค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการประยุกต์ใช้แนวคิดกิจกรรมกลุ่มย่อยในการปรับปรุงคุณภาพการบริการของโรงพยาบาลสารภี = Application of Small Group activity concept to improve service quality at Saraphi Hospital / ธรณ์ธันย์ ติยะศรีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ENG: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.