Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13175
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธรณ์ธันย์ ติยะศรี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:32:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:32:59Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.812 ธ174ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1480164 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13175 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | โรงพยาบาลสารภี | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การประยุกต์ใช้แนวคิดกิจกรรมกลุ่มย่อยในการปรับปรุงคุณภาพการบริการของโรงพยาบาลสารภี = Application of Small Group activity concept to improve service quality at Saraphi Hospital / ธรณ์ธันย์ ติยะศรี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ENG: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
inma0952dt_tpg.pdf | 552 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_abs.pdf | 569.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
inma0952dt_con.pdf | 672.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_ch1.pdf | 766.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_ch2.pdf | 2.72 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_ch3.pdf | 992.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_ch4.pdf | 2.85 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_ch5.pdf | 730.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_bib.pdf | 533.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0952dt_app.pdf | 3.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.