Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12963
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศศิวิมล มณีวระ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:27:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:27:50Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 371.911 ศ183ส | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508146 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12963 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสอนคนตาบอด -- การบริหาร | en_US |
dc.subject | เด็กที่มีความบกพร่องทางสายตา | en_US |
dc.subject | การศึกษาพิเศษ | en_US |
dc.title | สภาพและแนวทางบริหารจัดการตามโครงสร้างแบบซีทของโรงเรียนเรียนร่วม สำหรับนักเรียนมีความบกพร่องทางการเห็น = State and administrative approach basing on SEAT framework of inclusive schools for students with visual impairment / ศศิวิมล มณีวระ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsp20454smv_tpg.pdf | 229.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_abs.pdf | 174.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsp20454smv_con.pdf | 160.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_ch1.pdf | 202.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_ch2.pdf | 402.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_ch3.pdf | 198.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_ch4.pdf | 352.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_ch5.pdf | 252.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_bib.pdf | 208.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp20454smv_app.pdf | 260.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.