Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12890
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุรัสวดี จินดาเนตร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:26:56Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:26:56Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 ส4711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495872 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12890 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนดาราวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | โครงงานคณิตศาสตร์ | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.title | การพัฒนาคู่มือการสอนโครงงานคณิตศาสตร์ สำหรับครู ในช่วงชั้นที่ 4 โรงเรียนดาราวิทยาลัย จังหวัดเชียงใหม่ = Development of teacher manual for teaching mathematics project in grade level 4, Dara Academy school, Chiang Mai province / สุรัสวดี จินดาเนตร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0053sj_tpg.pdf | 595.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_abs.pdf | 501.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0053sj_con.pdf | 505.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_ch1.pdf | 487.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_ch2.pdf | 731.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_ch3.pdf | 664.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_ch4.pdf | 529.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_ch5.pdf | 517.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_bib.pdf | 492.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0053sj_app.pdf | 2.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.