Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนาพงษ์ สาวฤทธิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:26:47Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:26:47Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.7 ธ152ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493247 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12871 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา | en_US |
dc.subject | ศูนย์การเรียน | en_US |
dc.title | การใช้ชุดการเรียนการสอนแบบศูนย์การเรียนเพื่อพัฒนากระบวนการทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 = Use of learning center instructional packages to develop mathematical processes of prathom suksa 4 students / ธนาพงษ์ สาวฤทธิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0554ts_tpg.pdf | 550.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_abs.pdf | 458.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0554ts_con.pdf | 445.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_ch1.pdf | 476.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_ch2.pdf | 672.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_ch3.pdf | 478.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_ch4.pdf | 495.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_ch5.pdf | 484.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_bib.pdf | 469.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0554ts_app.pdf | 752.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.