Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12857
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลภัสรดา เทพจร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:26:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:26:41Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 373.1395 ล1611ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1486237 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12857 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | เครือข่ายคอมพิวเตอร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | ระบบการเรียนการสอน -- การออกแบบ | en_US |
dc.subject | กลุ่มสัมพันธ์ | en_US |
dc.title | การใช้กระบวนการกลุ่มสัมพันธ์ในการจัดการเรียนรู้ เรื่องระบบเครือข่ายคอมพิวเตอร์สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Using group process in learning organization on topic of computer network for mathayom suksa 3 students / ลภัสรดา เทพจร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0953lt_tpg.pdf | 634.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_abs.pdf | 557 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0953lt_con.pdf | 552.97 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_ch1.pdf | 676.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_ch2.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_ch3.pdf | 656.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_ch4.pdf | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_ch5.pdf | 632.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_bib.pdf | 677.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0953lt_app.pdf | 7.78 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.