Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12740
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กันยารัตน์ กล่ำอาจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:25:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:25:44Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 378.199 ก115น | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466724 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12740 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | สถาบันอุดมศึกษา -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | การบริหารการศึกษา | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นอุดมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | แนวทางการเร่งรัดการสำเร็จการศึกษาตามหลักสูตรของนักศึกษาบัณฑิตศึกษา คณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Guidelines for accelerating graduate students' completion of Curriculum Requirements, Faculty of Medicine, Chiang Mai University / กันยารัตน์ กล่ำอาจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0552kk_tpg.pdf | 537.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_abs.pdf | 485.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0552kk_con.pdf | 447.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_ch1.pdf | 481.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_ch2.pdf | 698 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_ch3.pdf | 474.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_ch4.pdf | 592.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_ch5.pdf | 545.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_bib.pdf | 484.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0552kk_app.pdf | 699.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.