Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12736
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วริษฐา อภิญดา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:25:43Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:25:43Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.4 ว173พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466471 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12736 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสันป่าตอง (สุวรรณราษฎร์วิทยาคาร) | en_US |
dc.subject | การอ่าน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอสันป่าตอง | en_US |
dc.title | พัฒนาการด้านการอ่านของนักเรียนที่เรียนช้าโดยใช้หนังสือเล่มใหญ่ในกลุ่มสาระการเรียนรู้สุขศึกษาและพลศึกษา = Reading development of slow learners using big books in health and physical education strand / วริษฐา อภิญดา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsp0951wa_tpg.pdf | 550.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_abs.pdf | 486.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsp0951wa_con.pdf | 468.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_ch1.pdf | 507.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_ch2.pdf | 687.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_ch3.pdf | 577.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_ch4.pdf | 609.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_ch5.pdf | 529.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_bib.pdf | 501.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0951wa_app.pdf | 4.7 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.