Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12668
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุพิชฌาย์ อูบคำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:25:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:25:10Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.83 ส463ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1459949 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12668 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนพระหฤทัย | en_US |
dc.subject | สังคมศึกษา | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การจัดการเรียนรู้ที่เน้นการคิดเชิงวิพากษ์และการใช้ประเด็นทางสังคม สำหรับนักเรียนช่วงชั้นที่ 2 โรงเรียนพระหฤทัย จังหวัดเชียงใหม่ = Learning provision emphasizing critical thinking and using social issues grade level 2 students, Sacred Heart College, Chiang Mai province \ สุพิชฌาย์ อูบคำ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0152sa_tpg.pdf | 552.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_abs.pdf | 476.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0152sa_con.pdf | 466.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_ch1.pdf | 493.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_ch2.pdf | 701.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_ch3.pdf | 490.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_ch4.pdf | 479.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_ch5.pdf | 495.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_bib.pdf | 500.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0152sa_app.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.