Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชาตรี อินชัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:24:09Z-
dc.date.available2014-09-17T09:24:09Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8343 ช247ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1426305en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12542-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ใช้แล้วของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors influening decision making of consumers on purchasing used cars in Mueang Chiang Mai district / ชาตรี อินชัยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.