Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12459
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อังคณา เลิศศรี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:49Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:49Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 382.83 อ112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1424721 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12459 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ความคิดรวบยอด | en_US |
dc.subject | แผนที่ความคิด | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การใช้แผนที่ความคิดเพื่อเสริมสร้างทักษะการสรุปความคิดรวบยอดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนวัดดอนชัย จังหวัดเชียงใหม่ = Using mind map to enhance conceptualizing skills of Prathom Suksa 3 Students, Wat Don Chai School, Chiang Mai Province / อังคณา เลิศศรี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0251al_tpg.pdf | 570.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_abs.pdf | 472.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0251al_con.pdf | 461.99 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_ch1.pdf | 530.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_ch2.pdf | 670.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_ch3.pdf | 483.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_ch4.pdf | 521.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_ch5.pdf | 476.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_bib.pdf | 512.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251al_app.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.