Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12455
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิชญา สกุลวิทย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:47Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:47Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.6 พ323ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1424717 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12455 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การพูด | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การฟัง | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการฟัง การดู และการพูดภาษาไทยของนักเรียนช่วงชั้นที่ 2 โดยใช้กิกรรมการเรียนรู้แบบร่วมมือ = Development of listening, viewing and speaking skills in Thai Language of grade level 2 students using cooperrative learning activities / พิชญา สกุลวิทย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai0351ps_tpg.pdf | 972.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_abs.pdf | 501.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai0351ps_con.pdf | 470.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_ch1.pdf | 489.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_ch2.pdf | 685.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_ch3.pdf | 483.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_ch4.pdf | 477.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_ch5.pdf | 497.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_bib.pdf | 516.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0351ps_app.pdf | 3.45 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.