Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12452
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุภาภรณ์ หว่าเกตุ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:45Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:45Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 300.712 ส462บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1424396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12452 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ประชาธิปไตย | en_US |
dc.subject | ครูสังคมศึกษา | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- อุตรดิตถ์ | en_US |
dc.title | บทบาทของครูสังคมศึกษาในการส่งเสริมประชาธิปไตยแก่นักเรียนช่วงชั้นที่ 4 โรงเรียนพิชัย จังหวัดอุตรดิตถ์ = Social studies teachers' role in promoting democracy for grade level 4 students at Phichai school, Uttaradit province / สุภาภรณ์ หว่าเกตุ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0950sv_tpg.pdf | 528.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_abs.pdf | 461.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0950sv_con.pdf | 441.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_ch1.pdf | 456.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_ch2.pdf | 630.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_ch3.pdf | 461.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_ch4.pdf | 470.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_ch5.pdf | 466.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_bib.pdf | 479.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0950sv_app.pdf | 520.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.