Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12413
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุกัญญา กาวิรัตน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:29Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.3 ส4111ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1422772 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12413 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | ความสามารถ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | กิจกรรมของนักเรียน | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมกลุ่มเพื่อพัฒนาการรับรู้ความสามารถของตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนจิตราวิทยา จังหวัดเชียงใหม่ = Using group activities to develop self-efficacy of Mathayom Suksa 2 students, Jittrawittaya School, Chiang Mai Province / สุกัญญา กาวิรัตน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg1050sk_tpg.pdf | 547.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_abs.pdf | 460.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg1050sk_con.pdf | 475.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_ch1.pdf | 485.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_ch2.pdf | 556.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_ch3.pdf | 517.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_ch4.pdf | 514.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_ch5.pdf | 494.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_bib.pdf | 498.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg1050sk_app.pdf | 552.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.