Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12384
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กาญจนา สุพรรณคง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:15Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.3 ก232ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412388 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12384 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การแนะแนว | en_US |
dc.subject | ความฉลาดทางอารมณ์ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- ลำปาง | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมแนะแนวเพื่อสร้างเสริมความฉลาดทางอารมณ์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนอัสสัมชัญลำปาง = Using guidance activities to edhance emotional quotients of mathayom suksa 3 students, Assumption College lampang / กาญจนา สุพรรณคง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0550ks_tpg.pdf | 209.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_abs.pdf | 181.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0550ks_con.pdf | 191.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_ch1.pdf | 242.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_ch2.pdf | 922.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_ch3.pdf | 403.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_ch4.pdf | 295.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_ch5.pdf | 377.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_bib.pdf | 202.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550ks_app.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.