Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกัญญา ยี่ดวงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:20:15Z-
dc.date.available2014-09-17T09:20:15Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 372.632 ก113กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412387en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12383-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectภาษาไทย -- การเขียน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectภาษาไทย -- การเขียน -- แบบฝึกหัดen_US
dc.subjectนักเรียนประถมศึกษาen_US
dc.subjectความบกพร่องทางสติปัญญาen_US
dc.titleการพัฒนาแบบฝึกทักษะการเขียนสะกดคำสำหรับนักเรียนที่มีความบกพร่องทางสติปัญญาระดับคาบเส้นชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 = Development of spelling exercises for a prathom suksa 3 student with borderline intellectual functioning / กัญญา ยี่ดวงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.