Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เพ็ญพร เสระทอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:06Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 371.9 พ536ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412346 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12366 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | เกม | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ | en_US |
dc.subject | เด็กที่มีปัญหาในการเรียนรู้ | en_US |
dc.title | การใช้เกมเพื่อพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ = Use of games to develop mathematics achievement of students with learning disabilities / เพ็ญพร เสระทอง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsp0550ps_tpg.pdf | 190.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_abs.pdf | 184.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsp0550ps_con.pdf | 172.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_ch1.pdf | 302.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_ch2.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_ch3.pdf | 296.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_ch4.pdf | 292.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_ch5.pdf | 326.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_bib.pdf | 335.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0550ps_app.pdf | 687.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.