Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัมพา ปัญญาคำen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:19:34Z-
dc.date.available2014-09-17T09:19:34Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 371.9 อ116กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412112en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12292-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectโรงเรียนศึกษาสงเคราะห์แม่ฮ่องสอนen_US
dc.subjectการคูณen_US
dc.subjectเด็กพิเศษen_US
dc.titleการสร้างแบบฝึกทักษะการคูณโดยใช้การวิเคราะห์งาน สำหรับนักเรียนที่มีปัญหาทางการเรียนรู้ โรงเรียนศึกษาสงเคราะห์แม่ฮ่องสอน = Construction of multiplication exercises based on task analysis for students with learning disabilities at Suksasongkroh Mae Hong Son School / อัมพา ปัญญาคำen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.