Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอดุลย์ ก๋องระบางen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:19:08Z-
dc.date.available2014-09-17T09:19:08Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ144ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385413en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12227-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอแม่ริมen_US
dc.subjectผลไม้en_US
dc.subjectตลาดสดen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อผลไม้สดของผู้บริโภคในตลาดสดแม่ริม อำเภอแม่ริม จังหวัดเชียงใหม่ = Factors towards consumer's fruits purchasing behavior in Mae Rim market, Mae Rim District, Chiang Mai Province / อดุลย์ ก๋องระบางen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.