Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนภัทร จองหมุ่ง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:30Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:30Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.2011 ธ156บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382840 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12132 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอปาย | en_US |
dc.subject | การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง | en_US |
dc.title | บทบาทของผู้บริหารสถานศึกษาในการส่งเสริมการจัดการเรียนการสอนที่เน้นผู้เรียนเป็นสำคัญ ในอำเภอปาย จังหวัดแม่ฮ่องสอน = Role of educational institution administrators in supporting child centered learning management in Pai District, Mae Hong Son Province / ธนภัทร จองหมุ่ง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0549tj_tpg.pdf | 217.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_abs.pdf | 211.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0549tj_con.pdf | 183.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_ch1.pdf | 142.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_ch2.pdf | 303.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_ch3.pdf | 115.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_ch4.pdf | 154.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_ch5.pdf | 174.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_bib.pdf | 163.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549tj_app.pdf | 147.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.