Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ดานุรัตน์ จันทะรส | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:24Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.8 ด254ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382759 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12114 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | กิจกรรมของนักเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ความฉลาดทางอารมณ์ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมกลุ่มในชั่วโมงโฮมรูมเพื่อพัฒนาความฉลาดทางอารมณ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Using group activities in homeroom session to to develop emotional quotient of Prathom Suksa 6 students / ดานุรัตน์ จันทะรส | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0549dj_tpg.pdf | 248.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_abs.pdf | 238.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0549dj_con.pdf | 108.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_ch1.pdf | 142.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_ch2.pdf | 294.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_ch3.pdf | 186.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_ch4.pdf | 146.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_ch5.pdf | 134.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_bib.pdf | 141.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549dj_app.pdf | 282.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.