Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12047
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ขวัญภัสสร ไชยวงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:57Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 155.2 ข1711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1365297 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12047 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | บุคลิกภาพ | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมกลุ่มเพื่อพัฒนาบุคลิกภาพของนักเรียนชายที่มีพฤติกรรมเลียนแบบเพศหญิง ชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนพุทธิโศภน จังหวัดเชียงใหม่ = Using group activity for developing personality of male Prathom Suksa 6 students with feminine behavior, Puttisopon School, Chiang Mai Province / ขวัญภัสสร ไชยวงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0548kc_tpg.pdf | 187.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0548kc_abs.pdf | 177.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_con.pdf | 170.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_ch1.pdf | 249.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_ch2.pdf | 786.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_ch3.pdf | 224.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_ch4.pdf | 323.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_ch5.pdf | 262.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_bib.pdf | 203.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548kc_app.pdf | 630.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.