Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12010
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลัดดา อาฮหมัด - มาฮิดิ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:37Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.218 ล114ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1363343 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12010 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นอนุบาล -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักเรียนอนุบาล | en_US |
dc.subject | โรงเรียนอนุบาล -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบพัฒนาการของเด็กชายและเด็กหญิงอนุบาลนานาชาติ ที่ใช้โปรแกรมการเรียนรู้ที่เน้นประสบการณ์ตรงและลงมือปฏิบัติ = Comparative study of International Kindergarten Boys' and Girls' development through active learning program / ลัดดา อาฮหมัด - มาฮิดิ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci1047la_tpg.pdf | 473.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_abs.pdf | 468.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ci1047la_con.pdf | 468.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_ch1.pdf | 764.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_ch2.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_ch3.pdf | 636.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_ch4.pdf | 693.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_ch5.pdf | 894.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_bib.pdf | 496.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1047la_app.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.