Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11984
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นภา ฟ้าเกียรติ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:27Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.1 น162น | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1363255 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11984 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ครู -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | วิจัย | en_US |
dc.subject | โรงเรียนเอกชน -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | วิจัยชั้นเรียน | en_US |
dc.title | แนวทางส่งเสริมการทำวิจัยในชั้นเรียนของครูระดับประถมศึกษาโรงเรียนเอกชน อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Guidelines for promoting classroom research conduct of primary school teachers in private schools, Mueang Chiang Mai District / นภา ฟ้าเกียรติ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0548nf_tpg.pdf | 195.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_abs.pdf | 219.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0548nf_con.pdf | 176.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_ch1.pdf | 295.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_ch2.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_ch3.pdf | 221.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_ch4.pdf | 573.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_ch5.pdf | 575.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_bib.pdf | 233.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0548nf_app.pdf | 348 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.