Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11919
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธิดารัตน์ ศรีสุวรรณ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:16:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:16:53Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.18 ธ342ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354409 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11919 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ลำพูน -- ประวัติศาสตร์ | en_US |
dc.subject | ท้องถิ่น | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- ลำพูน | en_US |
dc.title | การพัฒนาหน่วยการเรียนเรื่อง เมืองลำพูน เพื่อส่งเสริมความรู้ความเข้าใจและความภูมิใจในท้องถิ่น ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 = Development of a learning unit on Mueang Lamphun to foster Prathom Suksa 5 students' local understanding and pride / ธิดารัตน์ ศรีสุวรรณ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci0547ts_tpg.pdf | 476.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_abs.pdf | 468.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ci0547ts_con.pdf | 448.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_ch1.pdf | 564.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_ch2.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_ch3.pdf | 597.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_ch4.pdf | 661.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_ch5.pdf | 628.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_bib.pdf | 540.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0547ts_app.pdf | 3.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.