Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:05:28Z-
dc.date.available2014-09-17T09:05:28Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 น3711ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495521en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11352-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectข่าวสารen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบริการข่าวสารอิเล็กทรอนิกส์ผ่านทางอีเมล์ของผู้บริโภคในภูมิภาคเอเชีย-แปซิฟิก = Factors affecting consumers' choice of purchasing E-mail News Services of Asia Pacific's Region / นิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0250nc_tpg.pdf483.76 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_abs.pdf523.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_con.pdf471.1 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_ch1.pdf602.98 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_ch2.pdf946.26 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_ch3.pdf617.44 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_ch4.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_ch5.pdf556.61 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_bib.pdf488.28 kBAdobe PDFView/Open
econ0250nc_app.pdf523.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.