Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนรีศรี จักรอิศราพงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:01:59Z-
dc.date.available2014-09-17T09:01:59Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.12 น173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1411387en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10880-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- ลำปาง. อำเภอวังเหนือen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ลำปาง. อำเภอวังเหนือen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของธนาคาร กรุงไทย จำกัด(มหาชน) สาขาวังเหนือ จังหวัดลำปาง = Factors affecting the customers' satisfaction in services of Krung Thai Bank Public Company Limited, Wang Nau branch, Lampang Province / นรีศรี จักรอิศราพงศ์;"Factors affecting the customers' satisfaction in services of Krung Thai Bank Public Company Limited, Wang Nau branch, Lampang Province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0850nj_tpg.pdf531.25 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_abs.pdf489.83 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_con.pdf474.86 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch1.pdf525.51 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch2.pdf726.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch3.pdf537.91 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch4.pdf585.97 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch5.pdf505.74 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_bib.pdf500.01 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_app.pdf496.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.