Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกันตพร ช่วงชิดen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:01:02Z-
dc.date.available2014-09-17T09:01:02Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.12 ก115กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1368008en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10736-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์ -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์ -- บริการลูกค้าen_US
dc.subjectบริการลูกค้า -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.titleการศึกษาความคาดหวังของลูกค้าเพื่อนำมาพัฒนารูปแบบการให้บริการของธนาคารพาณิชย์แห่งหนึ่งในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = A Study of customers'expectations for bank services' improvement of a commercial bank in Mueang District, Lamphun Province / กันตพร ช่วงชิดen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0948kc_tpg.pdf246.56 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_abs.pdf150.16 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_con.pdf238 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch1.pdf157.53 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch2.pdf183.24 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch3.pdf175.36 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch4.pdf284.38 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch5.pdf176.99 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_bib.pdf143.22 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_app.pdf238.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.