Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจารุวรรณ แสงจักรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:47:22Z-
dc.date.available2014-09-17T08:47:22Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 จ274คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527414en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10342-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าชาวต่างชาติต่อส่วนประสมการตลาดของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ลายทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Chiang Mai Laitong Ltd., partnership in Chiang Mai Province / จารุวรรณ แสงจักรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30555js_tpg.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mba30555js_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.