Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิไลวรรณ บุญมากen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:22Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:22Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว397คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1513448en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10222-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectบริษัทนพดลพานิชen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าเงินเชื่อต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของบริษัท นพดลพานิช จำกัด = Credit customer satisfaction towards marketing mix factors of Nopadol Panich company Limited / วิไลวรรณ บุญมากen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30555vb_tpg.pdf532.59 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_abs.pdf505.24 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_con.pdf541.27 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_ch1.pdf360.3 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_ch2.pdf706.13 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_ch3.pdf362.83 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_ch4.pdf6.16 MBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_ch5.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_bib.pdf165.53 kBAdobe PDFView/Open
mba30555vb_app.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.