Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัฐกร ชาวกัณหาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:10Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:10Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.827 ร113กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512510en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10206-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectบริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัดen_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectการรับรู้en_US
dc.titleการรับรู้ของธุรกิจก่อสร้างในจังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Perception of construction business in Chiang Mai province towards brand image of Piboon Concrete company limited / รัฐกร ชาวกัณหาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.