Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10206
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | รัฐกร ชาวกัณหา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:10Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.827 ร113ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512510 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10206 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด | en_US |
dc.subject | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | การรับรู้ | en_US |
dc.title | การรับรู้ของธุรกิจก่อสร้างในจังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Perception of construction business in Chiang Mai province towards brand image of Piboon Concrete company limited / รัฐกร ชาวกัณหา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.