Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 343 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
35
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านจำหน่ายรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเวียงแหง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting consumer's selection of motorcycle dealership in wianghaeng district, Chiang Mai / ปิยธิดา บุญเปลี่ยน
ปิยธิดา บุญเปลี่ยน
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้ผู้ให้บริการเครือข่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภค ในนครหลวงเวียงจันทน์ สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic / ทะนงเดือน ตุริหงส์;"Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic"
ทะนงเดือน ตุริหงส์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตในกลุ่มสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพาณิชย์ของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมอาหารอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting employees in the food industry on the selection of credit cards from non banks in Mueang District, Chiang Mai Province / พรปวีณ์ กองแพง
พรปวีณ์ กองแพง
-
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province / นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์;" Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province"
นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของผู้บริโภคในโครงการบ้านจัดสรรในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the consumer's decision to purcase a house in a housing estate in Chiang Mai Province / จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์กุนเชียงปลาของผู้บริโภคในอำเภอโพธาราม จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing of fish sausage in Photharam district, Ratchaburi province / พรรษมณฑ์ ตันประเสริฐ
พรรษมณฑ์ ตันประเสริฐ
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในการใช้บัตรออมสินวีซ่าเดบิต ธนาคารออมสิน ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mixed factors affecting customers' use of the GSB visa debit card of the government savings banks in mueang district, Chiang Mai Province / อุษณีย์ สวัสดิ์ประดิษฐ์
อุษณีย์ สวัสดิ์ประดิษฐ
2550
ปัจจัยด้านส่วนประสมการตลาดด้านการบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกใช้บริการศุนย์ฝึกยิมนาสติกและการเต้นจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affectics parents in selecting services of the Gymnastics and dancer center Chiang Mai / ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
2550
ความพึงพอใจของร้านค้าปลีกในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของสินค้าถ่านไฟฉายยี่ห้อพานาโซนิค = Satisfaction of retailers in Mueang District, Chiang Mai Province towards the marketing mix factors of batteries / ระพีร์พร เลิศธนะโภค
ระพีร์พร เลิศธนะโภค
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของโครงการบ้านจัดสรร บริษัท จิตต์อารีวิลล์ จำกัด จังหวัดลำปาง = Customer's satisfaction towards the marketing mix of Jitt - Aree Vill Lid., housing project Lampang Province / ดวงกมล เทพนากิจ
ดวงกมล เทพนากิจ
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กฤษฎา หาญศุภลักษณ์
1
กษิมาภรณ์ ธนะสมบัติ
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
กิตติเวท ไสยาวงศ์
.
next >
Subject
29
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
15
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
14
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
12
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
11
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
10
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
9
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
8
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
8
สินเชื่อ
6
ลูกค้า
.
next >
Date issued
339
2500 - 2558
3
2015 - 2099