Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-45 of 45 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อคนวัยทำงานในการเลือกสนามฟุตบอลหญ้าเทียมให้เช่าในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting people in working ages towards choosing artificial-grass football fields for rent in Chiang Mai province / อาทิตยา พาหิรัญ
อาทิตยา พาหิรัญ
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าช่วงในอำเภอเมืองเชียงรายในการซื้อปูนซีเมนต์สำเร็จรูป = Marketing mix factors affecting sub-dealers towards buying dry mortar in Amphoe Mueang Chiang Rai / วิเชียร เนตรครุฑ
วิเชียร เนตรครุฑ
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการซื้อประกันชีวิตผ่านธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards purchasing life insurance via Bangkok Bank Public Company limited in Mueang Chiang Mai District / วสันต์ นัยเนตร
วสันต์ นัยเนตร
2554
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการที่พักแรมในเขตอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting accommodations in Chom Tong District, Chiang Mai Province / นภัสนันท์ กันต๊ะ
นภัสนันท์ กันต๊ะ
2554
ระบบจัดกิจกรรมการตลาดโดยใช้โปรแกรมประยุกต์เครือข่ายสังคม = Marketing activities system by using application on social network / อนุพันธ์ สินสกลวัฒน์
อนุพันธ์ สินสกลวัฒน์
Discover
Author
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
จรรยา ศฤงคารวัฒนา
1
จรียฉัตร เหมะสิขัณฑกะ
1
จันทร์ศรี โตวิจิตร
1
จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
1
ชูพิทยา ประมูลผล
1
ฐิตยา ราญไพร
1
ณฐพงษ์ นักการีย์
1
ดวงใจ สุวลักษณ์
1
ธนวิทย์ นาทิพย์
.
next >
Subject
6
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
5
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
กาแฟ -- การจัดซื้อ
2
ความพอใจของผู้รับบริการ
2
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การก่อสร้าง -- เชียงราย
1
การขายปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
การจัดการตลาด
.
next >