Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
การพัฒนาการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ผ่านการเรียน เรื่อง แบบรูปของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Developing mathematical reasoning through learning on patterns of Mathayom Suksa 1 students / นันทิกานต์ อาชีวะ
นันทิกานต์ อาชีวะ
2554
การใช้กิจกรรมการเรียนรู้แบบมีส่วนร่วมเพื่อเสริมสร้างทักษะ ชีวิตเรื่องเพศศึกษา ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษา ปีที่ 3 โรงเรียน ธีรกานท์บ้านโฮ่ง จังหวัดลำพูน = Using participatory learning to enhance life skills of sex education of Mathayom Suksa 3 Students at Theerakarn Banhong School, Lamphun Provine / กรรณานุช มูลคำ
กรรณานุช มูลคำ
2554
การพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ เรื่อง ความคล้าย ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โดยใช้กิจกรรมการเรียนการสอนตามรูปแบบแวน ฮีลี= Developing mathematics learning achievement on similarity of mathayom suksa 3 students using teaching and learning activities based on the Van Hiele model / กรกรต ภูมมะภูติ
กรกรต ภูมมะภูติ
2554
การสร้างชุดกิจกรรมเพื่อพัฒนาการเรียนรู้เรื่องการผลิตสินค้าและบริการสำหรับชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนบ้านปงสนุก อำเภอเมือง จังหวัดลำปาง = 1Construction of activity packages for developing learning on titled the production and sevices for Prathom Suksa 5 Students at Ban Pongsanook School, Mueang District, Lampang Province / ชุลีพร กอบคำ
ชุลีพร กอบคำ
2554
การสร้างแผนการจัดการเรียนรู้โดยใช้เทคนิคการตั้งคำถามเรื่องพลเมืองดีตามวิถีประชาธิปไตยเพื่อส่งเสริมการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนโกวิทธำรงเชียงใหม่ = Construction of learning plans integrating using questioning techniques under the topic democratic society with good basic polity and its peple for promoting analytical thinking skills of Mathayom Suksa 3 Students at Kowittamrong Chiang Mai School / ลมัย ผัสดี
ลมัย ผัสดี
2554
การสร้างแผนการเรียนรู้โดยใช้โครงงาน เรื่อง ย้อนรอยอดีตดอยเต่าสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนดอยเต่าวิทยาคม จังหวัดเชียงใหม่ = 1Construction of the lesson plan through the project work of Doi Tao in ancient time for Mathayom Suksa 4 Students, Doi Tao Wittayakhom School, Chiang Mai Province / สกาวเดือน วังป่าตาล
สกาวเดือน วังป่าตาล
2554
การสอนหลักภาษาโดยใช้การวิเคราะห์ลักษณะการใช้ภาษาในบทเพลงไทยยอดนิยมสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนจักรคำคณาทร จังหวัดลำพูน = Teaching language principles through the analysis of language usage forms in the hit Thai songs for Mathayom Suksa 1, Chakkamkanaton school, Lamphun province / สุกัลย์ รักษากิจ
สุกัลย์ รักษากิจ
2554
การใช้กิจกรรมปฏิบัติเพื่อพัฒนาการให้เหตุผลเชิงความน่าจะเป็นของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนพัฒนาประชาอุปถัมภ์ จังหวัดแพร่ = Using hands-on activities for developing probabilistic reasoning of Mathayom Suksa 3 students at Pattanaprachauppathum School, Phrae province / ภัทรพล เมฆอากาศ
ภัทรพล เมฆอากาศ
Discover
Author
1
กรกรต ภูมมะภูติ
1
กรรณานุช มูลคำ
1
ชุลีพร กอบคำ
1
นันทิกานต์ อาชีวะ
1
ภัทรพล เมฆอากาศ
1
ลมัย ผัสดี
1
สกาวเดือน วังป่าตาล
1
สุกัลย์ รักษากิจ
Subject
2
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (...
1
การเรียนรู้
1
ความน่าจะเป็น
1
นักเรียน -- ลำพูน
1
นักเรียนชั้นประถมศึกษา -- ลำปาง. ...
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- ลำพูน
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่. ...
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่. ...
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- แพร่
1
พลเมือง
.
next >